LOTUSLAND va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
Livrare prin curier rapid cu Fan Courier, DPD sau Dragon Star. Livrare gratuita pentru comenzi peste 399 lei; 19 lei pentru comenzi < 399lei. Costul serviciului de deschidere la livrare este 30 lei.
Livrarea pentru marfa paletizata, spre exemplu pentru canapele si obiecte mari de mobilier, se poate face printr-un serviciu special operat de Pallex. Momentan Pallex nu permite incasarea ramburs de aceea vom solicita plata cu cardul sau OP inainte de livrare.
In situatia in care livrarea trebuie facuta in afara zonei de acoperire standard FAN Courier sau DPD, clientul este instiintat inainte de livrare cu privire la costul suplimentar.
Livrarea produselor se face pana la poarta sau usa blocului.
Livrarea se va face de la punctul nostru de lucru din Buzau.
Contact: Simona 0732178960
Informatii cu privire la RETUR
I. Procedura este foarte simpla si NU implica costuri pentru dvs. cu exceptia situatiei in care exista km suplimentari
Pasul 1: Ne informezi ca doresti returul (email la office@lotusland.ro sau comenzi@lotusland.ro)
Pasul 2: Organizam preluarea coletului (Curierul va veni pregatit cu awb-ul si dvs. nu trebuie decat sa: dezasamblati produsul (daca este cazul), sa ambalati produsul corespunzator si sa ne transmitei contul IBAN)
SAU organizati dvs returul cu mijloace proprii sau cu orice alta firma de curierat doriti
Pasul 3: Constatarea stării produselor (va efectua de un angajat Lotusland care va verifica dacă produsele nu prezintădacă produsele nu prezintă componente lipsă, modificări, semne vizibile de uzură ca de exemplu pete, zgârieturi, rupturi. În această situație, contravaloarea produselor va fi calculată conform Calculatorului de rambursare prezent in acest document).
Pasul 4 Iti remitem suma platita in maxim 5 zile de la primirea coletului.
In situatia in care adresa de preluare se afla in afara zonei de acoperire standard a curierilor vom percepe un cost de 0.8 lei/km, acesta fiind tariful negociat cu curierii.
Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice.
Detalii cu privire la retur in functie de situatia in care te afli.
Situatia 1 "produsul este neconform sau a ajuns deteriorat"
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile din momentul in care l-ati primit. Aceasta solicitare trebuie transmisa prin e-mail la adresa office@lotusland.ro. Costul de transport va fi suportat de LOTUSLAND.
Situatia 2 "m-am razgandit"
In cazul in care pur si simplu v-ati razgandit puteti solicita returnarea contravalorii produselor in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit, fara explicatii suplimentare. Aceasta solicitare trebuie transmisa prin e-mail la adresa office@lotusland.ro. Costul de transport va fi suportat de LOTUSLAND
II. Termeni şi condiţii privind returul
1. Produsul poate fi returnat daca este in aceleasi conditii in care a fost primit, in ambalajul original, nu este deteriorat si nu prezinta semne de uzura. Este important sa luati in calcul ca prin natura lor, obiectele pentru decor in stil vintage sau lucrate manual pot avea mici imperfectiuni (mici zgarieturi sau deteriorari ale materialului). Acestea nu se considera a fi defecte de fabricatie si, in aceste cazuri, conditiile de garantie nu pot fi invocate. Clientul poate cere insa returul produsului fara a fi necesara vreo explicatie, in conditiile legii.
2. Produsele desigilate sau dezasamblate, după caz, vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data achiziției doar în situația în care ambalajul original este deschis, deteriorat sau înlăturat, iar produsele nu prezintă semne de utilizare, manevrare și/sau uzură ce exced în mod rezonabil acestei operațiuni.
Departamentului Relații cu clienți va analiza produsul ce se dorește a fi returnat și vor comunica acceptul sau refuzul solicitării de retur formulate.
3. Prin excepție de la mențiunile prezentate mai sus, Lotusland va accepta solicitări de retur pentru anumite categorii de produse, în următoarele condiții:
- Produse textile (perdele si draperii nepersonalizate, perne, pături, lenjerie și așternuturi de pat, cuverturi, prosoape de baie și de bucătărie, perne de scaun, halate și papuci, covorașe de baie, pilote, protecții de saltea), inclusiv următoarele produse: perdea de duș, mănuși de baie, perie de toaletă sunt acceptate dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
• Sunt prezentate pentru retur în ambalajul inițial sau deși nu mai sunt în ambalajul inițial, nu au fost utilizate, modificate sau tăiate;
• Sunt prezentate cu eticheta de produs intactă, adică eticheta de produs nu a fost îndepărtată sau spălată;
• Produsele nu au fost spălate și nu prezintă niciun miros de detergent, parfum, balsam sau alte mirosuri similare;
• Produsele să nu fie murdare sau pătate.
Lotulsland nu acceptă returul produselor care au fost manipulate altfel decât este descris în secţiunea II. Termeni şi condiţii privind returul 1.2.3.
Lotuland îşi rezervă dreptul de a accepta produsele folosite în condiții moderate. Constatarea stării produselor se va efectua de un angajat Lotuland care va verifica dacă produsele nu prezintă componente lipsă, modificări, semne vizibile de uzură ca de exemplu pete, zgârieturi, rupturi. În această situație, contravaloarea produselor va fi rambursată și va fi calculată conform
Calculatorului de rambursare.
Perioada de utilizare de la data achiziției Reducere aplicată la prețul de achiziție
0-14zile -30%
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor/a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.
Politica se aplica doar persoanelor fizice.
Ne rezervam dreptul de a refuza returul comenzilor facute de persoane juridice si PFA-uri.